Vår blogg

Inlägg och insikter

Blog Image

Så kan en livechatt öka kundnöjdheten på din hemsida

Att erbjuda en livechatt på sin hemsida är en av de mest effektiva sätten att förbättra kundupplevelsen och öka kundnöjdheten

Blog Image

4 Sätt att Få Fler Kunder med Chatbots

Snabb och effektiv kundservice: En av de främsta anledningarna till att kunder väljer att handla från ett företag är att de erbjuder en bra kundservice.

Blog Image

Fördelarna med att Integrera en AI-chatt (Chatbot) på Din Hemsida för Att Öka Försäljning och Förbättra Kundservic

Med en AI-chatt på din hemsida kan dina besökare få omedelbara svar på deras frågor och funderingar, oavsett tid på dygnet

Blog Image

Bygg Egna AI-Chatbots Enkelt och Effektivt med Talkie AB:s Plattform

AI-chatbots, eller artificiell intelligens-chattbotar, är virtuella assistenter som kan svara på frågor, hjälpa besökare att navigera på din webbplats och till och med slutföra enkla uppgifter. Dessa chatbots skapar en personlig och omedelbar kommunikation, vilket ökar användarupplevelsen och kan leda till ökad konvertering.‍

Blog Image

Hur kan en AI-chatt hjälpa B2B företag samt B2C företag?

Blog Image

Så kan Talkie hjälpa företag att förbättra sin kundservice

ta över samtal från chatboten när det behövs. Detta möjliggör en smidig övergång mellan AI och mänsklig support.